“Bra pub med bra øl gode priser og flinke ansatte ”
Anmeldelse av Gulating Pub Gamlebyen - STENGT

Gulating Pub Gamlebyen
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Fikk veldig god introduksjon til øl og veiledning i valg av god øl. Hyggelig sted med mye stemning. Det var mange folk her tidlig på kvelden og god musikk.

Takk, oyvindrod

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Stort utvalg i øl, trubadur i bakgården, grei fingermat og veldig hyggelig betjening. Kan gjerne se for meg at dette kan bli en stampub når man ønsker å bruke Gamlebyen i den flotte byen vår. Gratis ferge gir tilgjengelighet ❤️

Takk, KariJ2
Anmeldt 31. august 2018

Her har de et stort utvalg av øl fra mikrobryggerir. Prøvde et norsk øl med bare norske råvarer. Det var det ikke mye sus i. Hyggelig og kunnskapsrik betjening

Dato for besøk: august 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig noe Gamlebyen trengte.... Følte oss velkommen med en gang vi entret den megahyggelige bakgården. Flotte og delikate lokaler med innbydende og rene toaletter.

Pizzaen var et kapittel for seg selv - supergod!!!!!

Ikke minst; kos og flott service....

Gleder oss til neste besøk.....

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ole-Bjørn W
Morten K, Daglig leder på Gulating Pub Gamlebyen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Det setter vi stor pris på! :-D
Håper å se deg og din samboer snarlig tilbake igjen!

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted, med vennlig betjening. Var på besøk med to hunder og de fikk skål med vann, helt uoppfordret.
Servering av godt øl, og betjeningen er kunnskapsrike om det øl de serverer.
Flott sted!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Roy G
Morten K, Daglig leder på Gulating Pub Gamlebyen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at dere hadde et trivelig opphold hos oss! Velkommen igjen! :-)

Reisende som så på Gulating Pub Gamlebyen, så også på