“Gå et annet sted!”
Anmeldelse av Gulating Pub Gamlebyen

Gulating Pub Gamlebyen
Vurdert som nr. 49 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bjellene burde ha ringt da det tok et kvarter å få meny - men ingen ølmeny var å spore. Enda ti minutter gikk før vi så servitøren igjen, og så enda et kvarter før ølen faktisk kom. Maten kom ikke i det hele tatt, og det var ingen servitør å se, langt mindre få kontakt med før det hadde gått to timer og vi gikk på leting etter et menneske på jobb. Da skjønte de til slutt at de hadde rota til bestillingen...

Helt krise, og så lett å unngå. Bare følg med på gjestene deres!

1  Takk, Bjornsdatter

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service. Menyen etter 15 minutter. Drikke etter 30 minutter. Etter to timer gikk vi uten mat.

1  Takk, iumentum
Anmeldt 11. juli 2020

To timers ventetid og ekstremt dårlig service. Betjeningen svarer frekt og viser ingen forståelse for kundenes fortvilelse over ventetiden. Fikk ikke servert drikke før etter nærmere 40 minutter og to timer før vi fikk mat. Dette gjaldt ikke bare oss, men generelt alle gjestene. Mange snudde og gikk, eller avbestilte maten underveis og forlot stedet.

1  Takk, K8218EEmn
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Et veldig koselig sted med mye potensiale!
Godt utvalg av øl - noe stedet spesialiserer seg på.

Men servicen ødelegger alt her! Tok lang tid å få både drikke og mat, forretten kom samtidig som hovedrettene, servitørene har ikke blikk over gjestene sine. Tok også lang tid før vi fikk regninga. Ingen tæppe-funksjon på kortautomaten ved betaling, noe som virkelig ikke er greit under pandemien.

Her er det stort forbedringspotensiale, som krever liten innsats.

2  Takk, Theakk
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Grusom service. Vi ventet i 20 minutt, ble såvidt hilst på av servitørene. Fikk ikke meny eller bestille drikke eller noe. Personer som kom etter oss fikk service. Var ikke fullt engang!
Endte opp med å dra og ta lunsjen et annet sted. Anbefales ikke!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, ylvahide

Reisende som så på Gulating Pub Gamlebyen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Gulating Pub Gamlebyen? Del dine erfaringer!