“Elendig. ”
Anmeldelse av Gulating Pub Gamlebyen

Gulating Pub Gamlebyen
Vurdert som nr. 48 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service, alt er feil i bestillingene, lang ventetid og personalet innser ikke at de har gjort feil i bestillingene

1  Takk, tvamraak1

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Herlig bakgård med god mat og øl. Ble raskt fullt på alle bord og de ansatte slet med å ha oversikt. Spesielt en servitør ante ingenting om hvilken mat som skulle hvor selv om det var bordnummer pinlig å se på. Heldigvis kom vi tidlig og fikk både god mat og drikke som gjorde opp for den hektiske stemningen.

1  Takk, 392kristinek
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Dette var begredelig. Elendig service; måtte be om menyer, vi måtte henvende oss til servitør for å få bestille, drikken kom ikke og etter 20min spurte vi etter den. Maten tok en evighet og når den endelig kom manglet friesen. Vi hadde ikke fått bestikk og servitøren løp bare rundt uten egentlig å få noe gjort. Fikk beskjed om at friesen skulle komme om 1 min. Etter 10min måtte vi purre og spørre hvor den ble av, den hadde de glemt.

Hadde enda maten vært en høydare kunne de kanskje blitt tilgitt noe, men drikken var tam (cola zero), ingen glutenfrie alternativer, kjedelig og smakløs burger, vassen salat, nei dette var begredelig Gulating!

Bakgården har potensialet, men det er en lang vei å gå før vi vender tilbake hit!

2  Takk, 592stines
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bjellene burde ha ringt da det tok et kvarter å få meny - men ingen ølmeny var å spore. Enda ti minutter gikk før vi så servitøren igjen, og så enda et kvarter før ølen faktisk kom. Maten kom ikke i det hele tatt, og det var ingen servitør å se, langt mindre få kontakt med før det hadde gått to timer og vi gikk på leting etter et menneske på jobb. Da skjønte de til slutt at de hadde rota til bestillingen...

Helt krise, og så lett å unngå. Bare følg med på gjestene deres!

1  Takk, Bjornsdatter
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service. Menyen etter 15 minutter. Drikke etter 30 minutter. Etter to timer gikk vi uten mat.

1  Takk, iumentum

Reisende som så på Gulating Pub Gamlebyen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Gulating Pub Gamlebyen? Del dine erfaringer!