“Veldig god mat!! Fish and”
Anmeldelse av Gulating Pub Gamlebyen

Gulating Pub Gamlebyen
Vurdert som nr. 49 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat!! Fish and chips’en var nydelig og burgeren like så. Litt lang ventetid, det er det eneste som kan trekke noe ned. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2020
Takk, m-m-slet

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig kveld på Gulating pub i Gamlebyen.
Startet med ølsmaking før vi gikk løs på pubens Tapasbrett.
Godt øl, god mat og veldig hyggelig og kunnskapsrik betjening. Anbefales!

Takk, 999hanschristiang
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, godt ølutvalg og god mat. Dessverre tomt for enkelte retter da vi besøkte sent på kvelden, men vi fikk forklaring på forhånd og det hele opplevdes som ryddig.

Takk, 765richardr765
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk betjening, uendelig med forskjellig øl og god mat. Ikke noe negativt å si om dette stedet.

1  Takk, JeaBlo
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt av en dyktig, erfaren og karismatisk servitør som viste oss inn i den koselige bakgården. Vi prøvesmakte noen øl fra det store utvalget, før vi bestemte oss for hva vi ville ha.
Fantastisk øl og en helt rå "beer plate" med tapas.
Dette stedet bør sjekkes ut

Takk, kimkanten

Reisende som så på Gulating Pub Gamlebyen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Gulating Pub Gamlebyen? Del dine erfaringer!