“Tregt”
Anmeldelse av Gulating Pub Gamlebyen - STENGT

Gulating Pub Gamlebyen
Anmeldt 4. august 2020

Treg service, godt øl. Måtte gå inn og hente kelner til slutt. Koselig bakgård. Toalett ok.Har ikke sjekket maten.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Obs12345

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat!! Fish and chips’en var nydelig og burgeren like så. Litt lang ventetid, det er det eneste som kan trekke noe ned. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2020
Takk, m-m-slet
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig kveld på Gulating pub i Gamlebyen.
Startet med ølsmaking før vi gikk løs på pubens Tapasbrett.
Godt øl, god mat og veldig hyggelig og kunnskapsrik betjening. Anbefales!

Takk, 999hanschristiang
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, godt ølutvalg og god mat. Dessverre tomt for enkelte retter da vi besøkte sent på kvelden, men vi fikk forklaring på forhånd og det hele opplevdes som ryddig.

Takk, 765richardr765
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk betjening, uendelig med forskjellig øl og god mat. Ikke noe negativt å si om dette stedet.

1  Takk, JeaBlo

Reisende som så på Gulating Pub Gamlebyen, så også på