“Personalet er svært kaotisk”
Anmeldelse av Gulating Pub Gamlebyen

Gulating Pub Gamlebyen
Vurdert som nr. 49 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Personalet er svært kaotisk til tross for at de er mange på jobb og restauranten er relativt liten. Får ikke service ved bordet og ender med å gå til baren for å bestille mat og drikke. Bestiller først via QR kode som er på bordet, men dette får vi vite av servitør senere at ikke er i bruk. Tar over 20 min før drikken kommer. Maten tar ca 45 min. Kun tre av fire ved bordet får da mat, og kun en av oss bestikk. Restende bestikk og siste middag kommer 10 min senere.

Personalet oppleves likevel som hyggelig og maten smaker godt.

Takk, leamaries2016

Anmeldt 4. august 2020

Treg service, godt øl. Måtte gå inn og hente kelner til slutt. Koselig bakgård. Toalett ok.Har ikke sjekket maten.

Takk, Obs12345
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat!! Fish and chips’en var nydelig og burgeren like så. Litt lang ventetid, det er det eneste som kan trekke noe ned. Hyggelig betjening.

Takk, m-m-slet
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig kveld på Gulating pub i Gamlebyen.
Startet med ølsmaking før vi gikk løs på pubens Tapasbrett.
Godt øl, god mat og veldig hyggelig og kunnskapsrik betjening. Anbefales!

Takk, 999hanschristiang
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, godt ølutvalg og god mat. Dessverre tomt for enkelte retter da vi besøkte sent på kvelden, men vi fikk forklaring på forhånd og det hele opplevdes som ryddig.

Takk, 765richardr765

Reisende som så på Gulating Pub Gamlebyen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Gulating Pub Gamlebyen? Del dine erfaringer!