_bvigsnes
1.0 km fra Aktivitetsbyen Gamle Fredrikstad
Gratis parkering
  • Agoda.com
2.5 km fra Aktivitetsbyen Gamle Fredrikstad
Restaurant serving food and beverage
    kr 776
0.0 km fra Aktivitetsbyen Gamle Fredrikstad
Hotellhagen - Garden
    kr 1 712
10.6 km fra Aktivitetsbyen Gamle Fredrikstad
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Fredrikstad
Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Vi kom til hotellet rundt 06:00 og det var 2 timer før det opna men det sto en ung mann i resepsjonen som drev med minigolf som Egt ikke hadde noe med booking å gjøre men han var ekstremt hyggelig og hjalp oss tilby få rommet vårt. Veldig hyggelig og veldig fint sted.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, LeonR942
OnAir822211, Daglig leder på Aktivitetsbyen Gamle Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2019

Hei.
Takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi lå på motell første natta og det var grei og enkel standard. De 2 neste nettene lå vi i hytte som er kjempefin og god standard. Vi har møtt en betjening som har vært helt fantastisk og enestående som tok i mot oss sent på kvelden på motellet og hadde ledig hytte de 2 neste nettene. Har aldri opplevd så god service noen gang så dette er en plass jeg kommer til å anbefale om noen sier de skal på disse traktene. Vi har også spilt minigolf på en veldig fin bane. Alt er veldig bra, oppdatert/ oppusset og vi kommer til å bo her om vi skal tilbake til Fredrikstad.
Er evig takknemlig for god service og for at de reddet resten av ferien vår.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Line Meyer O
Anmeldt 9. juli 2018

Vi overnattet på motellet gjennom en deilig solfylt uke i Norges fineste by. Enkelt rom m innbydende dusj og toalett på gangen.Sengene er noe harde og hadde vi vært flere enn to, ville det nok vært en fordel med flere rom.Det finnes et godt utstyrt gjestekjøkken i kjelleren, der det finnes både kjøleskap/fryser, mikro, komfyrer, bestikk, tallerkner og ellers alt du kunne tenkes å bruke. Restauranten serverte rimelig og fortreffelig mat og personalet gjorde sitt ytterste for at vi skulle føle oss velkomne og godt ivaretatt. Motellet ligger i tillegg nydelig til, ved Kongsten friluftsbad og festningen. Gamlebyen er i meget behagelig gåavstand, med sine gratis ferger som du enkelt tar deg over til Fredrikstad sentrum med. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, AnitaM2575
Anmeldt 4. august 2017

Vi ble positivt overrasket da vi kom til hytten. Den var lys og fin, med god planløsning og mye plass for pengene. Det var også uproblematisk å ha med hund i hyttene. Vi hadde det veldig ålreit hos dere, og ser ikke bort ifra at vi kommer til å besøke dere igjen. Eneste minus var at støvsugeren ikke fungerte da vi skulle vaske oss ut og at golfbanen rett over gaten begynte med traktorklipperen ukristelig tidlig :P

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, ainolangseth
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Plassen ligger fint til nært gamlebyen i Fredrikstad. Grunnet arrangement, fikk vi en litt bortgjemt plass med lite sol og uten strøm. Helt greit det. Betjeningen var hyggelig og sanitær var rent. Noe som dro ned opplevelsen, var ødelagte og kondemnerte vogner som sto rett ved vår plass. De både sjenerer og tar opp plass. Men totalt sett en fin plass som jeg godt kan anbefale.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, anders_andersen