“Pizza”
Anmeldelse av Gamlebyen mat og vinhus - STENGT

Gamlebyen mat og vinhus
Anmeldt 31. juli 2020

Kjempe fint sted med hyggelig betjening.Og rask levering av mat .verdt et besøk når en er i Fredrikstad

Takk, hvorforikkep

Anmeldt 4. august 2019

Aldri opplevd noe lignende. Skuffende service da man såvidt får menykart tildelt ved bordet. Bordene rundt oss var skittne med tallerkner og matrester.Istedet for å rydde bordene, sto betjeningen på 5 stk,bak baren og holdt et forferdelig støynivå. Jeg klarte ikke høre hva partneren min sa,som satt rett ovenfor meg. Betjeningen lo,tullet og snakket om private ting. Skulle tro man var på en fjortissfest. Bordene rundt oss sto fortsatt uryddet da vi reiste. Første og siste gang vi spiser der. Terningkast: 0

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, AngelicaDouat
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Da vi ankom restauranten så setter vi oss ved et bord mens betjeningen rydder av bordet vårt. Det tar en stund før vi får menyen, når vi først har fått bestilt så ligger menyene fortsatt igjen på bordet vårt. Bordet ved siden av vårt var ikke ryddet, så det lå en halvspist rett samt bestikk der fra vi kom til vi dro. Servitørene som muligens ikke har noe bakrom står i «kassen» rett bak vårt bord og ler, tuller og prater privat og var høylytte. Vil ikke si det var et sted du kan spise mat i fred og ro.. maten var helt grei, men pga service var dette første og siste gang. Terningkast 0.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 30alexanderk
Anmeldt 31. juli 2019

Vi kom tilbake hit etter en fin opplevelse i fjor. Ville gjerne ha god pizza. Pizzabunnen var tynn og sprø og like god som i fjor. Derimot måtte vi betale 30,- for en kanne lunkent vann, 82 kr i tillegg for glutenfri pizzabunn og servicen var så som så. Det som virkelig skuffet oss, var mengden topping på pizzaen. 2 skiver parmaskinke på en hel pizza. Den andre delen av selskapet fikk 4 skinkebiter, 1 liten artisjokkbit, 6 champignon og tynt med ost. Dessverre blir det ikke tradisjon å besøke dette stedet igjen.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Ellbrod
Anmeldt 13. juli 2019

Sa det tok 20 min og få maten nå har det gått en time, og ingen har fått maten sin. Dette er veldig dårlig

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Henrik H

Reisende som så på Gamlebyen mat og vinhus, så også på