“Byens beste pizza?”
Anmeldelse av Solveig's Pizza

Solveig's Pizza
Vurdert som nr. 38 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

God pizza og hyggelig betjening. Var her for middag med familien, både voksne og barn var veldig fornøyd og mette. Øl serveres i iskalde glass…

Takk, AnneBeathe

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Første besøk på Solveigs Pizza og ikke siste.
Utrolig hyggelig sted med god mat,bra drikke og ikke minst fremragende servering.
Koselig å kunne sitte så tett på elva uten, at det er overbefolket som der er på alle spisesteder på brygga.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, FFFredrikstad
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Vi har vært på Solveigs pizza på Kråkerøy en rekke ganger steder har god pizza og en fantastisk beliggenhet ved elven .
Uten unntak dessverre service totalt fraværende på dette stedet , ingen følger med på noe som helst ift kunder , det er fokus på utlevering av pizza og annet forfallent arbeide i restauranten . Når en så går til disk for å bestille pga det aldri er folk ute blant bordene er det sjeldent eller aldri noen ved disken heller . Ender lett år etter år at opplæring sv personell og service overhode ikke er tilstede . Dette er synd for maten e god og stedet har en en av Fr stad beste beliggenhet .

Dato for besøk: mai 2021
Takk, fantfllfkf
Anmeldt 15. juni 2021

Tok en spontantur innom da vi luktet deilige pizzadufter fra bryggen som ligger langs restauranten. De tilbyr glutenfri bunn til alle deres Amerikanske pizzaer, og fikk dermed etter min mening spise Norges beste glutenfri pizza jeg har smakt hittil (jeg har hatt en del kan jeg si) 5 pluss stjerner

Takk, drumfunk
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Her serveres en av de beste pizzaene i Fredrikstad, rimelig og meget godt. Her koster også øl og vin 25 prosent mindre enn resten av byen.
Hyggelige lokaler med uteservering langs elven. Tydeligvis et mer og mer populært sted.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Terje J

Reisende som så på Solveig's Pizza, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Solveig's Pizza? Del dine erfaringer!