“God mat. Tapas er digg!”
Anmeldelse av Delicatessen Fredrikstad

Delicatessen Fredrikstad
Vurdert som nr. 24 av 128 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Maten her er veldig god.
De anbefaler 2-3 retter per pers. Vi var to og bestilte 9 retter. Kan ha noe med rettene å gjøre, men det holdt såvidt. Vi ble mette. Maten smakte fantastisk. Gode kokker.

Servicen:
Det til noe lang tid å bestille da servitørene aldri dukket opp. Restauranten var nesten tom, så det var jo litt merkelig.

Når vi var ferdig med drikken, bestilte vi mer. Vi bestilte til og med to ganger fra to forskjellige. Drikken dukket ikke opp. Når vi var ferdige å spise, kom det en servitør og spurte om maten smakte. Vi hadde fortsatt ikke fått drikke, så vi klagde. Da var det ikke noe «beklager», men «jeg skal se hvor den blir av». Hun kom tilbake med en drikke som hun bare satt på bordet og gikk.

Servicen kan forbedres. Kokkene gjorde jobben og maten var veldig, VELDIG god.

☺️

Dato for besøk: september 2019
Takk, 5bj_rnars
AnnaNorderhaug, Public Relations Manager på Delicatessen Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Hei og takk for tilbakemelding.

Til lunsj anbefaler vi 2-3 retter per person, men til middag anbefaler vi 3-4, det skal også stå i menyen vår. Det er så klart forskjell på mengden på de forskjellige rettene, derfor skal servitørene våre guide dere så godt som mulig. Det gleder oss å høre at maten smakte, men vi beklager om dere ikke fikk nok informasjon om anbefalt mengde og at dere ikke opplevde god service denne dagen.

Vi tar kritikken til etterretning og videreformidler tilbakemeldingen din til restaurantsjef.

Håper at du til tross for dette er villig til å prøve oss igjen. :)

Anmeldt 27. august 2019

Veldig god og variert mat med god vin til en rimelig pris, og i veldig trivelige lokaler midt i byen

Dato for besøk: april 2019
Takk, MortenKnutsen
AnnaNorderhaug, Kundeansvarlig på Delicatessen Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Hei Morten og takk for fin tilbakemelding - det setter vi pris på!>

Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Delicatessen i går kveld. Hadde store forventninger, etter super erfaring fra Aker brygge. Dessverre ble ikke foventningene innfridd denne gangen.
Vi sto lenge utenfor og ventet på å bli mottatt av en servitør. Dette skjedde ikke, så vi fant bord selv. Etter hvert nogenlunde velkomst av servitør. Fikk meny og bestilte.
Så kom neste servitør, da den første konsentrerte seg fullt og helt om gjester som kom etter oss. De fikk servert vin lenge før vi fikk noe som helst. Servitøren vi fikk var på grensen til uhøflig. Slengte mat og drikke på bordet uten så mye som et «værsågod». Det ordet var fraværende under hele måltidet. Ikke et ord, ikke et blikk fra den kanten. Hun var mer opptatt av å prate med venninner som satt ved et bord.
Her er det tydeligvis noe helt feil. Ledelsen bør både lære opp sine ansatte og stille krav om vanlig god oppførsel. Her er dette tydeligvis ikke ofret en tanke.
All honnør til kjøkkenet! Kokken gjorde jobben sin, og alt var godt bortsett fra de argentinke villrekene, som var vasne og smakløse.
Blir nok lenge til neste besøk på Delicatessen for vår del, siden Bryggepromenaden vrimler av gode restauranter som kan sine saker.

1  Takk, ildrigronset

Hei og takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding.

Det er leit å høre at opplevelsen din ikke sto til forventningene og vi beklager at dere opplevde servicen som fraværende. Sånn skal det så klart ikke være.

Send oss gjerne en mail på fredrikstad@delicatessen.no så hører vi gjerne mer om det.

- Og kanskje vi kan rette opp inntrykket :)

Anmeldt 17. august 2019

Nydelig mat av topp kvalitet, fantastisk stemning og observante servitører. Veldig god service, god cava og gode cocktails! Anbefales sterkt!

Takk, KAYELA
AnnaNorderhaug, Public Relations Manager på Delicatessen Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2019

Hei Kayela og takk for fin tilbakemelding - det setter vi virkelig pris på!

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet, nydelig tapasretter med diverse retter som ble valgt av personalet. Fantastisk serviceinnstilt personal. Kommer gjerne tilbake her.

Takk, Azusi

Hei og takk for fin tilbakemelding - det varmer et servicehjerte <3

Reisende som så på Delicatessen Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Delicatessen Fredrikstad? Del dine erfaringer!