“Veldig Bra!”
Anmeldelse av Delicatessen Fredrikstad

Delicatessen Fredrikstad
Vurdert som nr. 25 av 128 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 3 uker siden

Herlig mat og flinke servitører. Anbefalingene vi fikk var veldig bra og vi kommer tilbake! takk for en fantastisk kveld med god mat og drikke.

Takk, Mai-lishag
AnnaNorderhaug, Public Relations Manager på Delicatessen Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Tusen takk for fine ord, det varmer et servicehjerte <3.

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Har besøkt stedet flere ganger og bare gode opplevelser. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Nydelig mat som er flott anrettet. Moderne og innbydende innredet.

Takk, 854christinh

Tusen takk for fin tilbakemelding - det setter vi pris på!

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Siden de har tapas på menyen gikk vi hit da ingen var veldig middags sulten. God service og anbefalinger fra personalet. Maten smakte nydelig og hvitvinen vi fikk anbefalt var kjempegod. Kommer gjerne igjen.

Takk, sivanitas2016

Takk for hyggelig tilbakemelding - det varmer et servicehjerte <3

Vi er glad for at dere stoppet innom oss og at dere koste dere.

Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 3. september 2019

Fin resturant ved brygga’ Kjempe god mat,hyggelig atmosfære og god service ✨ Vi kommer garanter tilbake !

1  Takk, Lailamalik

Takk for fine ord - det setter vi pris på <3

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Maten her er veldig god.
De anbefaler 2-3 retter per pers. Vi var to og bestilte 9 retter. Kan ha noe med rettene å gjøre, men det holdt såvidt. Vi ble mette. Maten smakte fantastisk. Gode kokker.

Servicen:
Det til noe lang tid å bestille da servitørene aldri dukket opp. Restauranten var nesten tom, så det var jo litt merkelig.

Når vi var ferdig med drikken, bestilte vi mer. Vi bestilte til og med to ganger fra to forskjellige. Drikken dukket ikke opp. Når vi var ferdige å spise, kom det en servitør og spurte om maten smakte. Vi hadde fortsatt ikke fått drikke, så vi klagde. Da var det ikke noe «beklager», men «jeg skal se hvor den blir av». Hun kom tilbake med en drikke som hun bare satt på bordet og gikk.

Servicen kan forbedres. Kokkene gjorde jobben og maten var veldig, VELDIG god.

☺️

Takk, 5bj_rnars

Hei og takk for tilbakemelding.

Til lunsj anbefaler vi 2-3 retter per person, men til middag anbefaler vi 3-4, det skal også stå i menyen vår. Det er så klart forskjell på mengden på de forskjellige rettene, derfor skal servitørene våre guide dere så godt som mulig. Det gleder oss å høre at maten smakte, men vi beklager om dere ikke fikk nok informasjon om anbefalt mengde og at dere ikke opplevde god service denne dagen.

Vi tar kritikken til etterretning og videreformidler tilbakemeldingen din til restaurantsjef.

Håper at du til tross for dette er villig til å prøve oss igjen. :)

Reisende som så på Delicatessen Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Delicatessen Fredrikstad? Del dine erfaringer!