“Middels”
Anmeldelse av Delicatessen Fredrikstad

Delicatessen Fredrikstad
Vurdert som nr. 15 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Bestilte 6 forskjellige retter, middels imponert. Brødet var svært seigt og hardt, faktisk vanskelig å tygge for en med gode tenner. Dårlig utvalg av øl. Kjøttbollene og scampi var veldig gode, poteten var noe tørre. Chorizo var veldig smakfull og god. Dyrt for et medium måltid.

Takk, karolinel520

Anmeldt 4. august 2021

Alt på menyen passer sammen. Veldig nydelig og smakfull mat. Kjøpte fem småretter og to glass vin for litt under tusen, så god mat for en grei penge. Måtte ha dessert også, absolutt helt perfekte desserter og kaffen var kjempegod. Utrolig bra !

Takk, jerven92
Anmeldt 10. juli 2021

God mat og god service. Enkelt å etterbestille mat, siden vi hadde lyst på mer. Alt var på stell her!

Takk, 9naCath
Anmeldt 1. november 2020 via mobile enheter

Tredje besøk til min favoritt restaurant med ble dårlig opplevelse i dag, dessverre. Vi skulle bestille via appen. Etter å ha gått gjennom heile menyen og valgt retter, så visste det seg at Vipps i appen ikke fungerte. Men jeg holdt på, kom servitøren og sa til meg det var problemer med Vipps. Hvorfor i alle dager fikk jeg ikke beskjed om det FØR jeg hadde brukt alt tid på å velge maten? De som kom etter meg fikk bestille manuelt. Og når jeg snakket med servitøren om det vipps greier klarte hun ikke beklage en gang! Hun påstod hun hadde nettopp funnet ut at vipps ikke fungerer. I en slik situasjon burde hun i det minste beklage for at dette var en stor inconvenience for oss! Og i disse Corona tidene er det IKKE lurt at restauranten har en meny på vanlig papir (som ikke kan desenfekteres på hvilke som helst måte). De kunne hatt laminert meny i hvertfall.

Dato for besøk: november 2020
Takk, magarett2014
Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk tapas, vi var 4 stykker på middag å testet forskjellig tapas retter. Alt var deilig!Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Curiosity04024425541

Reisende som så på Delicatessen Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Delicatessen Fredrikstad? Del dine erfaringer!