“Pizza bunnen er helt magisk!!”
Anmeldelse av Domino's Pizza

Domino's Pizza
Vurdert som nr. 78 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 27. august 2021

Maten er veldig god! Anbefaler på det sterkeste! Maten blir servert til tiden og hvis du har bestille på telefonen får du full oversikt over hvor lang tid det tar før maten er ferdig. God service og hyggelige folk på jobb:)

Takk, PinkMustachPenguins

Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Brent pizza. Det er skuffende. Var kjempesulten, men orket ikke spise opp. Kjørte til butikken og kjøpte dr Oetker isteden. Aldri mer skal jeg kjøpe pizza herfra...

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 963trulsh
Anmeldt 10. april 2020 via mobile enheter

Har spist pizza fra Dominos flere gange og kvaliteten er absolutt over middel. Som Take Away er det klart på nivå eller over nivå sett i forhold til andre pizza-restauranter.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, FFFredrikstad
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Styr unna. Bunnen smaker papp, fyllet er smakløst og det helhetlige inntrykket av pizzaen er elendig. Virkelig ikke verdt pengene...

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Roxyhl
Anmeldt 9. september 2019

Vi bestilte vår første pizza herfra under åpnings-uken og den smakte fantastisk! Dessverre har pizzaene aldri vært i nærheten av dette i ettertid. En gjenganger er at bunnen ikke er bra, nå sist smakte den som seig papp. Har hele tiden levd med en naiv drøm om å få samme gode pizza som under åpnings-uken når de hadde hjelp fra kjeden sentralt, men nå gir vi opp. Prisen er også høyere enn tilsvarende steder.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, sRuben

Reisende som så på Domino's Pizza, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Domino's Pizza? Del dine erfaringer!