“Flott ølutvalg og fantastiske burgere”
Anmeldelse av Tæps

Tæps
Vurdert som nr. 44 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 6. august 2021

Sjarmerende sted med innbydende lokaler, fantastisk utvalg av øl og den beste burgeren jeg har spist på lenge. Positivt med bestilling i app slik at man fikk lest seg opp på det man bestilte i sitt tempo og unngikk også trengsel i lokalet. Også mulig å få alle burgerne på menyen i vegetarisk variant!

Spennende utvalg av spill som vi ikke fikk testet, men det blir garantert en tur tilbake!

Takk, jskattebu

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Dette er ikke det beste ølstedet i Fredrikstad. Servitører som ikke kjenner varene de selger. Satt lenge uten å få kontakt med noen ansatte. Når man ber om en normal saison/belgisk blond og får en tilnærmet surøl føler vi oss lurt. Isolert sett ikke noe galt med ølet, men noe fryktelig galt med personalet. Ingen respons da vi klaget. Aldri mer for vårt vedkommende.

Takk, IngunnandEspen
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Stedet ligger sentralt plassert i Fredrikstad sentrum. Her kan man finne mye god drikke som de har på tappekraner. Hyggelig stemning

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, osonder
Anmeldt 4. desember 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2021

Reisende som så på Tæps, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Tæps? Del dine erfaringer!