“Gode pizzaer, forferdelige stoler”

Villa Paradiso Fredrikstad
Vurdert som nr. 17 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Tok veldig lang tid å få bord. Mange mennesker både med og uten reservasjon gikk om hverandre i kø for å få bord. Burde vært en ansatt ved inngangen fast for å hjelpe til. Var generelt gode pizzaer. Brød og aioli var veldig godt men lite aioli i forhold til mengden brød. Burde vært bedre beskrivelse av ingrediensene i menyen. Forferdelige stoler.

1  Takk, 392kristinek

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med besøket! Kjempegod pizza, desserter og kaffe. Effektiv og hyggelig service. Kanskje ikke det aller koseligste lokale for en romantisk middag, men ganske gjennomført interiør. Anbefales!

Takk, 591magneb
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk vegetar og vegansk pizza. Jeg kom til Villa Paradiso Fredrikstad når den åpnet. Pizzaen var ok, men ikke mer enn det. Men nå smaker maten nydelig! God pizza og smakfull ost. Soppen på pizzaen var deilig også.

Bestilte tiramisu og sorbet til dessert. Tiramisuen var helt fantastisk! Den beste i Fredrikstad så langt. Bra presentasjon. Imøtekommende servitører.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Wengich
Anmeldt 31. mai 2020

Koselig restaurant, serverer god pizza og har
som oftest gode og oppmerksomme servitører.
Kan anbefales.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 609marianner
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Vi var 3 pers og bestilte pizza. Den var veldig liten og skikkelig dyr. Skorpen alt for bred med litt fyll i midten. Stedet var kaldt og lite hyggelig. Serviteuren var fraværende og lite oppmerksom! Kommer ikke igjen og vil heller ikke anbefale stedet til andre!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 123456MLM

Reisende som så på Villa Paradiso Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Villa Paradiso Fredrikstad? Del dine erfaringer!