“Ikke så mye smak”

Villa Paradiso Fredrikstad
Vurdert som nr. 17 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 28. september 2020

Ble plassert i et rom hvor det var tomt, mens det yret av folk i resten av restauranten. Det gjorde opplevelsen noe kjedelig. Maten kom fort, servicen var upåklagelig, men pizzaene var noe smakløse.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, nehaoo

Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Mange gode pizzavarianter, hurtig og bra service! Fin uteservering. Hyggelig personell. Hipp hurra!
.............

Takk, 93andersv
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Superb pizza, servering var toppers! Tipp topp tommel opp!! Pizza i alle varianter og grader. Anbefales!

1  Takk, stianwernera
Anmeldt 8. september 2020

Ekte italiensk pizza! Nam!!!
Hyggelig stemning og utmerket service. Betryggende smittevernopplegg med god avstand mellom bordene. Ingen grunn til å sitte hjemme og korona-engste seg når det finnes slike steder rett i nærheten!
Frister til snarlig gjentakelse.

Takk, ReniH10
Anmeldt 8. september 2020

Var på besøk med svigermor og kjæreste. Servitørene viste god kunnskap på både mat og drikke. Endte opp med å spise verdens beste trøffel pizza. Servitøren vår sa at siden ingen av oss har smakt trøffel før ville han gjerne gi oss tre nye pizzaer om anbefalingen ikke falt i smak. Han trengte ikke bytte ut noe og alt var perfekt. 10 av 10! Vi kommer tilbake

Takk, 32olen

Reisende som så på Villa Paradiso Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Villa Paradiso Fredrikstad? Del dine erfaringer!