“Styr unna!”

Villa Paradiso Fredrikstad
Vurdert som nr. 20 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Store forventninger - elendig opplevelse!

Vi ble møtt av en trivelig servitør som kom med anbefalinger og leverte forrettene raskt på bordet. Italienske skinker, oster og tilbehør smakte godt. Servitøren anbefalte også to nye pastavarianter som ikke sto på menyen. En med tomat og chili og en ekte carbonara. Vi slo til på anbefalingene.

Begge pastarettene var kalde utenpå og varme på innsiden, grøtete og med lite smak. Carbonaraen smakte verken pepper, ost eller hvitløk, men var preget av olje og tynn smak av vanlig gulost.

Klage på maten ble besvart med «skal gi beskjed» vi hørte ikke mer og maten sto på regningen.

Alle var tomme for drikke når hovedrettene kom på bordet. Vi måtte oppsøke en servitør for å bestille. Over et kvarter senere kom denne og da var alle ferdig med å spise. Servitøren tok drikken tilbake til kjøkkenet og fjernet den fra regningen.

Pizzaen var grei men med flere gode italienske alternativer havner denne opplevelsen nederst på listen over restauranter i Fredrikstad. Det var trist når alle andre Villa Paradiso i kjeden har levert gode mat- og serviceopplevelser.

Det ble ikke bedre av at betjeningen var mer opptatt av å snakke med kjenninger i baren enn å følge opp gjestene.

1  Takk, Turfamilien
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Vi har forståelse for at dette var en kjedelig opplevelse, og slik skal det ikke være. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden.
Cordiali Saluti,
Villa Paradiso Fredrikstad

Anmeldt 15. juli 2021

Vi kjenner Villa Paradiso fra flere restauranter Oslo og her var det den velkjente gode pizzaen. Hyggelig å sitte i bakgården og trivelig service fra personalet. Menyen her er en god blanding av tradisjonelle italienske retter og noen mer egne sammensetninger. Vi spiste flere ulike pizzaer og alle var fornøyd. Maten kjapt på bordet og velsmakende som alltid.

1  Takk, Anna H
Villa Paradiso Majorstua, Manager på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Ciao Anna,

Og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det varmer virkelig kokke- og servitør hjertene våre!
Vi er så glade for at dere er fornøyde med mat, service og den vakre bakgården :)

Velkommen tilbake =)

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

En hyggelig familiemiddag i bakgården på Villa Paradiso, med gode pizza og velsmakende entrecôte.
….men god mat er ikke nok, helheten manglet med en jovialitet og smilet på lur jeg er vant til på Italienske restaurant.
Vi på 6 personer ble arrogant plassert ved et 4-manns bord, men resten fixet vi selv.
Maten var god, men her mangler noen km med velkomst fra en norsk servitør. Vi kommer gjerne tilbake til god mat, men uten service forblir vi på Slippen.

Takk, SveBra
Villa Paradiso Fredrikstad, General Manager på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Ciao!

Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at dere var fornøyd med maten. Men veldig leit å høre at service ikke stod til forventningene. Vi står for den varme, gode og lave skuldre servicen hvor du alltid vil føle deg velkommen
Vi har servitører fra mange nasjonaliteter som gjerne vil ønske dere Benvenuto tilbake for å oppleve god mat og service

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord en uke tidligere, gikk ut som familie for å feire avsluttet grunnskole for eldstemann.

Havnet på siden av kjøkkenet. Fikk ikke fast servitør, det tok lang tid å få bestilt mat og drikke fordi vi satt på siden.. måtte flere ganger «gripe tak i» servitører de sjeldne gangene de hastet forbi. Hele tiden nye servitører å forholde seg til…
Maten var veldig bra, men den dårlige servicen trakk ekstemt ned for vår del. Kanskje vi gir de en sjanse til en gang, men da vil vi ikke bli plassert ved kjøkkenet der servitørene ikke ser oss.

Takk, elleno979
Villa Paradiso Fredrikstad, Daglig leder på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei Elleno979,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, vi bruker den til å utvikle oss videre.

Det var hyggelig at dere var fornøyde med maten.

Det er veldig hyggelig om dere vil komme tilbake og gi oss en ny sjans tross ikke helt optimal service. Ang bordplassering så skal servitøren se dere hele tiden. Skulle dere ønske å sitte lengre inn eller i 2. etasje er det bare å gi beksjed ved booking av bord, så løser vi selvfølgelig det.

Håper med dette å se dere snart igjen! og vi er nå klare på at vi som serverer følger egne stasjoner, så gjesten slipper å forholde seg til for mange.

Grazie,

Anmeldt 12. juni 2021

Lite mat for pengene, fikk feil matrett, en surrete servitør og en veldig hyggelig servitør som reddet hele kvelden

Takk, AAne

Ciao AAne,

Takk for din tilbakemelding!

Det var veldig leit at du fikk feil matrett, men ga du beskjed slik at vi fikk servert deg riktig? Ellers så skal vi sørge for at du får retten din. Bare å kontakte med på mail: Anne.Marie.ruscelli@villaparadiso.no

Fortsatt god sommer

Reisende som så på Villa Paradiso Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Villa Paradiso Fredrikstad? Del dine erfaringer!