“Leverer som alltid”

Vurdert som nr. 20 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk service av servitøren Johannes. fulgte oss godt opp, til tross for mye folk. Som alltid perfekt mat og atmosfære.

Takk, Smilerhere
Villa Paradiso Fredrikstad, Daglig leder på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Ciao Smilerhere,

Og tusen takk for hyggelig tilbakemelding
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi kommer gjerne igjen. Familiens minste sa at dette var deilig! Servitøren var også hyggelig. Det eneste minuset var at restauranten var tom for eplemost, så vi måtte nøye oss med vann.

Takk, ekorn123
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Ciao! Grazie for hyggelig tilbakemelding. Velkommen igjen

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Altså, dette stedet KAN pizza! Man får meny ved og bruke QR kode på telefon. Min datter ville ikke ha pizza så de laget spagetti i tomatsaus, noe ho synes var veldig godt.
Min mann bestillte parma pizza og jeg bestillte parma med trøffelkrem. Helt nydelig, bunnen var perfekt.
De hadde også drinker til barna med frukt og paraply, det synes de var kjempe stas. De drakk ikke drinken desverre, den smakte som sterk tannkrem/mint. Har stor tro på att noen av de andre var gode.
Jeg bestillte meg en prosecco med jordbærpurre,den var kjempe frisk og god !

Takk, JuneRoghell

Ciao June! Grazie for fin tilbakemelding. Tar kommentaren vedrørende drinken videre, så vi kan forbedre oss til neste gang. Velkommen igjen

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Store forventninger - elendig opplevelse!

Vi ble møtt av en trivelig servitør som kom med anbefalinger og leverte forrettene raskt på bordet. Italienske skinker, oster og tilbehør smakte godt. Servitøren anbefalte også to nye pastavarianter som ikke sto på menyen. En med tomat og chili og en ekte carbonara. Vi slo til på anbefalingene.

Begge pastarettene var kalde utenpå og varme på innsiden, grøtete og med lite smak. Carbonaraen smakte verken pepper, ost eller hvitløk, men var preget av olje og tynn smak av vanlig gulost.

Klage på maten ble besvart med «skal gi beskjed» vi hørte ikke mer og maten sto på regningen.

Alle var tomme for drikke når hovedrettene kom på bordet. Vi måtte oppsøke en servitør for å bestille. Over et kvarter senere kom denne og da var alle ferdig med å spise. Servitøren tok drikken tilbake til kjøkkenet og fjernet den fra regningen.

Pizzaen var grei men med flere gode italienske alternativer havner denne opplevelsen nederst på listen over restauranter i Fredrikstad. Det var trist når alle andre Villa Paradiso i kjeden har levert gode mat- og serviceopplevelser.

Det ble ikke bedre av at betjeningen var mer opptatt av å snakke med kjenninger i baren enn å følge opp gjestene.

1  Takk, Turfamilien

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Vi har forståelse for at dette var en kjedelig opplevelse, og slik skal det ikke være. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

Anmeldt 15. juli 2021

Vi kjenner Villa Paradiso fra flere restauranter Oslo og her var det den velkjente gode pizzaen. Hyggelig å sitte i bakgården og trivelig service fra personalet. Menyen her er en god blanding av tradisjonelle italienske retter og noen mer egne sammensetninger. Vi spiste flere ulike pizzaer og alle var fornøyd. Maten kjapt på bordet og velsmakende som alltid.

1  Takk, Anna H
Villa Paradiso Majorstua, Manager på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Ciao Anna,

Og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det varmer virkelig kokke- og servitør hjertene våre!
Vi er så glade for at dere er fornøyde med mat, service og den vakre bakgården :)

Velkommen tilbake =)

Reisende som så på Villa Paradiso Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Villa Paradiso Fredrikstad? Del dine erfaringer!