“Altfor få ansatte på altfor mange gjester”

Vurdert som nr. 20 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Fikk helt vondt av personalet som jobba som helter, og fortsatt var sjanseløse da det rett og slett er ALTFOR LITE med to på jobb til en restaurant med to etasjer full av gjester. Maten var god, ingenting å si på den.

Takk, Travellingisfuel
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2021

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden. Velkommen tilbake til oss

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Nydelig forrett med div. oster, skinke, oliven, salte mandler, focaccia og aioli. Risotto med steinsopp; skikkelig nedtur, risen hard, altfor flytende konsistens og for mye smak av pepper og rosmarin? Pizza grei nok, men for salt skinke som overdøvet trøffelkremen.

Takk, vinogvann
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk service av servitøren Johannes. fulgte oss godt opp, til tross for mye folk. Som alltid perfekt mat og atmosfære.

Takk, Smilerhere
Villa Paradiso Fredrikstad, Daglig leder på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Ciao Smilerhere,

Og tusen takk for hyggelig tilbakemelding
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi kommer gjerne igjen. Familiens minste sa at dette var deilig! Servitøren var også hyggelig. Det eneste minuset var at restauranten var tom for eplemost, så vi måtte nøye oss med vann.

Takk, ekorn123
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Ciao! Grazie for hyggelig tilbakemelding. Velkommen igjen

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Altså, dette stedet KAN pizza! Man får meny ved og bruke QR kode på telefon. Min datter ville ikke ha pizza så de laget spagetti i tomatsaus, noe ho synes var veldig godt.
Min mann bestillte parma pizza og jeg bestillte parma med trøffelkrem. Helt nydelig, bunnen var perfekt.
De hadde også drinker til barna med frukt og paraply, det synes de var kjempe stas. De drakk ikke drinken desverre, den smakte som sterk tannkrem/mint. Har stor tro på att noen av de andre var gode.
Jeg bestillte meg en prosecco med jordbærpurre,den var kjempe frisk og god !

Takk, JuneRoghell

Ciao June! Grazie for fin tilbakemelding. Tar kommentaren vedrørende drinken videre, så vi kan forbedre oss til neste gang. Velkommen igjen

Reisende som så på Villa Paradiso Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Villa Paradiso Fredrikstad? Del dine erfaringer!