“God grillmat”
Anmeldelse av Restaurant KØL

Restaurant KØL
Vurdert som nr. 10 av 128 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Stedet innfridde forventningene og navnet. Godt kjøtt med skikkelig grillsmak. Betjeningen var også hyggelig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Homrul

Anmeldt 7. september 2019

Flotte lokaler og veldig god mat! Synd at opplevelsen ble ødelagt av treig servering og uproff servitør.

Takk, Marthe Falch P
Anmeldt 6. september 2019

God restaurant med gjennomtenkt profil. Interiør som kan minne noe om et finere bibliotek, passet fint til. Kjenner at du er på grillrestaurant når du kommer inn, og det er vel en fordel om du liker grillmat og kjøtt skulle en tro (ingen vegetarhovedrett for den som måtte ønske det) maten var utmerket, skulle ønske ølutvalget var litt rikere, men hyggelig betjening. Alt i alt bra saker, kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Trine1972
Anmeldt 4. september 2019

Veldig bra mat og topp service. Vi var litt sent ute og det gjorde muligens at servicen sank litt på slutten. Dessuten ganske nyåpnet og innkjøringsproblemer er ikke uvanlig. Anbefales!

Takk, JongH_12
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Vi var 4 venninner på en fredagskveld - heldigvis med bordreservasjon - hvis ikke hadde vi ikke fått bord! Stappfull restaurant med en helt fantastisk atmosfære. Det begynner bra, og forventningene er ganske høye! Alt leverte etter forventningene. service og mat. Vi bestilte 2 forretter hver oss og en nydelig rødvin. Utrolig smaksrikt og perfekt til tilberedt! Toppscore
Hit skal vi igjen

Takk, tellmann78

Reisende som så på Restaurant KØL, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant KØL? Del dine erfaringer!