“Blærete”
Anmeldelse av Restaurant KØL

Restaurant KØL
Vurdert som nr. 10 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 9. juli 2020

Maten var utmerket men vi kom til nesten tom restaurant på en torsdag ettermiddag og ble møtt av ekstremt lite servicevennlig personale som ignorerte oss i 10 minutter mens hovmesteren gjorde ingenting. Gå et annet sted.

Takk, ermohn

Anmeldt 8. juli 2020

Andre gang på KØL i dag. Ble ønsket velkommen av en veldig morsom fyr som viste oss til bordet og ga oss menyer raskt. Servitør kom så raskt til bordet og tok bestilling. Blid og hyggelig. Maten var helt nydelig, spiste brisket og den anbefales på det sterkeste! Alt j alt en flott middag.

1  Takk, HegeH82
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Mulig vi var uheldige og kom på en dårlig dag . En time å vente på maten, rødvinen kom da vi nesten var ferdig med hovedretten. Sen matservering gjorde kaffe og dessertvalget enkelt, det var det ikke tid til. Maten ganske bra, men noe overdreven bruk av syre i samtlige retter. Litt skuffet da vi tidligere har hatt bedre opplevelse der.

3  Takk, JongH_12
Anmeldt 5. juli 2020

Var ikke god mat og var ganske dyrt! Dårlig service og det har stått utrolig mange steder at det stedet er bra! Men det var det virkelig ikke, spesielt for barn!

1  Takk, minamarie11
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Levde dessverre ikke opp til forventningene. Bestille mat to dager før vi kom. Satt en time ventet på maten.

Takk, LarsA33

Reisende som så på Restaurant KØL, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant KØL? Del dine erfaringer!