“Svært bra”
Anmeldelse av Restaurant KØL

Restaurant KØL
Vurdert som nr. 10 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

En veldig bra restaurant. Interiøret er førsteklasses, betjeningen hyggelig og maten meget bra. Anbefales

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Bugmaster77

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig trivelig betjening og fantastisk mat. Vi ble henvist til baren da det ikke var ledige bord og vi var noe skeptiske til dette til å begynne med, men det viste seg å være den beste plassen i hele lokalet. Bartenderne var veldig hjelpsomme og kom med gode anbefalinger og bra oppfølging. Besøket var over all forventning og restauranten kan anbefales på det sterkeste.

1  Takk, 765richardr765
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Meget høyt nivå. Anbefaler spesielt Brisket. Pommes frites var fantastisk! Bra vinkart.
Sørg for å få den gule BBQ-sausen!

1  Takk, LelleNorway
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Har besøkt restauranten ved 3 anledninger, har ikke blitt skuffet noen av gangene. Hyggelig restaurant med veldig trivelige ansatte som virkelig yter god service. Du får påfyll når du trenger det, uten at servitørene oppleves som masete. Maten har kommet raskt, til tross for at restauranten er mer eller mindre full. Og maten du får servert er lekkert anrettet og smaker fantastisk! Kan varmt anbefale KØL til alle som setter pris på god mat og service.

Takk, Thomas W
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Andre gangen, første var ikke så bra, så dette var en ny mulighet...
Veldig nye hyggeligere og fantastisk god mat, vi kommer tilbake

1  Takk, Steinar905

Reisende som så på Restaurant KØL, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant KØL? Del dine erfaringer!