“Byens beste for kjøtt”
Anmeldelse av Restaurant KØL

Restaurant KØL
Vurdert som nr. 10 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 4. august 2021

KØL - som drives av de samme personer som Slippen, Holwechs og Bakfikkan - må være byens beste alternativ, om du skal spise kjøtt. De har hyggelig atmosfære i Fredrikstads "Brooklyn", fantastisk mat og drikke og engasjerte og kompetente servitører. Du trenger ikke lure på om stedet er verdt et besøk, spis på KØL.

Takk, p_lespenj2017

1923 av 167 anmeldelser

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord og det var klart da vi kom. Det tok en stund før vi fikk bestilt og det var ikke full restaurant. Når vi skulle bestille fikk vi først vite om de 5 rettene på menyen de ikke hadde (skulle vært sagt ved utlevering av menyer) Har vært her flere ganger og det samme skjer hver gang! De må jo kunne fjerne de retter de mangler… Hadde ikke vært for at vi hadde gavekort å bruke opp, hadde vi gått.
Med dette sagt fikk vi etter dette god service og vi spiste dagen alle sammen som var entrecôte og den innfridde. Måtte likevel spørre etter drikke.
Det skal godt gjøres at jeg kommer igjen, da denne opplevelsen ikke er unik på dette sted, dessverre.

Takk, Unnlis
Anmeldt 23. juli 2021

8 personer. Måtte flere ganger gå inn i restuaranten for å spørre om å få bestille drikke da dette var en varm sommerdag. Da vi endelig fikk bestillt 8 hovedretter og 8 forretter kom dette delvis, og svært få av de 16 rettene ble servert til samme tid. (Selv om de ved to anledninger kom for å bekrefte hva vi hadde bestilt) Ga klart uttrykk for hva vi mente om service nivået, til den ene servitøren men fikk da beskjed om at dette skulle gjøres til personen som hadde tatt feil. ???? Ikke vet jeg hvem som har gjort feil. Bra mat- men uforholdsmessig dyrt og ikke verdt prisen. Vi betalte mer 2000 pr person..... Virket som om restauranten ikke har hovmester som sørger for rett struktur- det var opptil fem servitører som tok imot og behandlet ordrer så de mistet oversikten totalt...amatørmessig !

Resturanten har også unisex toaletter som fremstod som lite delikate, spesiellt for damer som oftes må sitte under besøket....

Jeg kommer ikke igjen !

1  Takk, LarsM1399
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

En meget bra opplevelse!
Tunfisk og quesedilla (vegetar) til forrett!
Nydelig start!
Innbydende og godt.
Brisket og «the Holy Grail» til hovedrett.
Kjøttet var noe av det beste vi har spist. Møtt, saftig. Det datt fra hverandre. Og for å ikke snakke om smaken… nydelig nydelig!
Vi kommer tilbake!

Takk, Quest58882146759
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Jeg besøkte restaurant Køl sammen med to venninner rett etter gjenåpningen av Fredrikstad i mai. Vi ble møtt med et noe stresset men alltid imøtekommende personale fra start til slutt gjennom vårt to timer lange besøk. Kvelden var travel denne lørdagen, men vi fikk både utsøkt vin og himmelsk god mat, og hadde et nydelig restaurantbesøk hele veien. Selv da en falsk brannalarm gikk og vi måtte evakueres fra bygget, forholdt det allerede hardt arbeidede personalet seg rolige og profesjonelle, og de greide å finne ut av saken veldig raskt. Lokalene var vakre, stemningen uformell og servicen upåklagelig. Dette var verdt hver krone og jeg skal definitivt spise her flere ganger.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, IdaHeiseldal

Reisende som så på Restaurant KØL, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant KØL? Del dine erfaringer!