“Fantastisk!”
Anmeldelse av Restaurant KØL

Restaurant KØL
Vurdert som nr. 10 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat og drikke, vi storkoste oss!
Bestilte dagens hovedrett (Tomahawk) med en god rødvin til. Alt i alt en god opplevelse og god service gjennom måltidet, anbefales!!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, DayTrip24832406541

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Svært koselig sted! Vi var en liten gjeng på 3stk som skulle nyte en fin kveld ute. Dette var denne restauranten med på å utføre! Vi koste oss med masse god mat og drikke. Servicen var også på topp hele kvelden. Vi kommer gjerne tilbake hit

Dato for besøk: september 2021
Takk, kristinaseliassen
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og vin, virkelig en smaksopplevelse. Kjempegod service. Anbefales på det varmeste, vi kommer definitivt tilbake.

Takk, Janne H
Anmeldt 4. august 2021

KØL - som drives av de samme personer som Slippen, Holwechs og Bakfikkan - må være byens beste alternativ, om du skal spise kjøtt. De har hyggelig atmosfære i Fredrikstads "Brooklyn", fantastisk mat og drikke og engasjerte og kompetente servitører. Du trenger ikke lure på om stedet er verdt et besøk, spis på KØL.

Takk, p_lespenj2017
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord og det var klart da vi kom. Det tok en stund før vi fikk bestilt og det var ikke full restaurant. Når vi skulle bestille fikk vi først vite om de 5 rettene på menyen de ikke hadde (skulle vært sagt ved utlevering av menyer) Har vært her flere ganger og det samme skjer hver gang! De må jo kunne fjerne de retter de mangler… Hadde ikke vært for at vi hadde gavekort å bruke opp, hadde vi gått.
Med dette sagt fikk vi etter dette god service og vi spiste dagen alle sammen som var entrecôte og den innfridde. Måtte likevel spørre etter drikke.
Det skal godt gjøres at jeg kommer igjen, da denne opplevelsen ikke er unik på dette sted, dessverre.

Takk, Unnlis

Reisende som så på Restaurant KØL, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant KØL? Del dine erfaringer!