“Vår beste opplevelse i Fredrikstad”
Anmeldelse av Thai Market AS

Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

God mat
Fin meny.
Dyktige servitører som virkelig viste hva de pratet om. Alt fra mat til Drikke ble perfekt. Hyggelig atmosfære og servitører med Glimt i øyet.

Skal være ærlig å si at vi tenkte «hva slags restaurant er egentlig dette?» da vi så navnet, og forventet oss egentlig en litt mer lavterskel. Leste litt mer om stedet, og fikk et annet inntrykk. Stedet er elegant. Det oser av flott dekor i lokalene. Toalettene er flotte. Stolene og sofaen er gode. Maten er laget med kjærlighet og det syntes virkelig. Ber du om sterk mat, får du STERK mat. ( ikke noe «norsksterk»). Ber du om mild, er det mild.

Topp score ❤️
Vi kommer tilbake ☺️

Dato for besøk: september 2019
Takk, 5bj_rnars

Anmeldt 1. september 2019

Var på venninnetur 1 natt i Fredrikstad og leste gode omtaler på TA. Og de stemte, nydelig thai-mat og hyggelig smilende personale. Vi spiste bl a vårruller og Satay Gai (kyllingspyd) samt Tom KaH Gai suppe første kvelden, fredag. Var så fornøyd med alt at vi kom tilbake lørdag. Da ble det våruller og Crispy Duck à la Thai Market. Crispy Duck må prøves, beste jeg har spist på lenge!

Vi satt ute da det var fullt inne, men det var bare hyggelig, god stemning langs elven en lørdag kveld med folk som tuslet forbi.
Prisnivået er som mange andre thai-restautanter.

De satte på varmelamper også. Pledd til de frysne :-)

Og det flotteste, reneste og mest delikate toalettet jeg har sett på lenge! Med deilige kluter istedenfor papir, Rituals håndkrem, parfyme, hårspray..Wow!

Tips: bestill bord.

Vi kommer igjen!

Takk, ingunn t
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Nydelig mat til hyggelige priser. Vi kommer igjen! God og hyggelig service. Flott lokale. God og variert meny

Dato for besøk: september 2019
Takk, millamieli
Anmeldt 27. august 2019

Veldig god thai-mat med kylling og sterk saus med ris til en rimelig pris, med godt thai-øl og god is-dessert

Takk, MortenKnutsen
Anmeldt 22. august 2019

Vi var 4 stk. Ble anbefalt denne restauranten. Booket bord av en fantastisk serviceinnstilt servitør. Ble fulgt opp i alle ledd. Mottatt ved første ledige servitør som var fort fulgte oss til vårt bord. Det fineste lokalet av alle byens restauranter, til og med kan de måle seg mot Oslos beste restauranter. Alle oss fikk topp kvalitets mat av fantastisk flinke kokker. Hele opplevelsen av servitørene var supert, god oppfølging gjennom hele middagen. Gode prisen. Topp kvalitets varer i maten. Helt fantastisk at de klarer å levere så bra med fullbooket restaurant. Tar av hatten for byens beste restaurant opplevelse. Vil bli fast kunde av denne restauranten, kommer tilbake snart.

Takk, kimhjohansen

Reisende som så på Thai Market AS, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market AS? Del dine erfaringer!