“Nydelig mat og topp service.”
Anmeldelse av Thai Market

Thai Market
Vurdert som nr. 5 av 106 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, god service med rask betjening. Hyggelig atmosfære. Rent og pent. Mye for pengene. Bra smittevern. Vi kommer tilbake

Takk, ainal2019

Anmeldt 29. juni 2020

Nydelig restaurant på bryggen i Fredrikstad. Maten smakte autentisk og laget med kjærlighet. Her får du mye mat for pengene, men uten at det går på akkord med smak eller annretning. Hyggelig betjening.

Takk, ChristineNor
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Prøvde stekt ris med kylling, terningkast 6! Fantastisk fin beliggenhet god service og rask betjening. Anbefales på det sterkeste! :)

1  Takk, 56magnust
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Har alltid vært fornøyd når vi har vært her. Idag ble det dessverre en stor skuffelse. Ble rot med booking og bord, når vi fikk maten så var den kald og kjøttet var seigt. Vi bestilte biffsalat. Den ble sendt tilbake og kokken reagerte med å se oppgitt ut og himle med øyene. Fikk mat igjen som var varmt, men like seigt kjøtt. Vet ikke, men kan mistenke at vi fikk samme mat tilbake bare oppvarmet. Er vanskelig å gå tilbake her med det første. Opplevelsen ødela dessverre kvelden.

Takk, TomRRU
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig og profesjonelle ansatte. Rent og pent. Ligger flott til på brygga i Fredrikstad . Anbefales!

Takk, Margrethe J

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!