“Fantastisk mat”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2020

Dette er en av Fredrikstads beste restauranter! Meget bra mat og god service underveis. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Myttolini

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket mat og meget god service. Godt utvalg av retter og en god vinliste. Dessverre var ikke vinen vi valgte på lager og ikke hadde de den ene desserten vi valgte heller. Men all mat var veldig god og andrevalget av både vin og dessert smakte fortreffelig

1  Takk, YvonneFromNorway
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, beste thai-maten jeg har spist i Norge. God service og tilrettelegging mtp allergier. Veldig fine lokaler.

Takk, S1385TPmariag
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Famikie med barn. Imøtekommende og hyggelig betjenting. Kult med åpent kjøkken. Veldig bra mat! Fine lokaler med storbyfølelse. Noe dyrt.

Takk, Family_businesstrave
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, og flinke hyggelige ansatte. Og fine delikate lokaler. Spiser her ofta. Anbefales på det sterkeste!

Takk, YvonneJ590

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!