“Nydelig mat og super service!”
Anmeldelse av Thai Market

Thai Market
Vurdert som nr. 5 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 stk og delte flere forretter og noen hovedretter. Alle rettene var skikkelig smakfulle og delikate. Og dessertene var helt magiske! I tillegg var servicen super.

Takk, victoriaask93

Anmeldt 10. juli 2021

Koselig sted, men kaotisk service.
Vi hadde booket bord, og fikk god plassering. Problemet var at de aldri kom med menyene, brukte lang tid på å innheten bestillingen og enda lengre tid på å levere maten. Over 60 min etter at bestillingen ble tatt. Ingenting galt med maten, men den hadde ikke mye smak. Kommer ikke tilbake med det første.

Takk, 9naCath
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Ved bestilling av bordplass for 8 personer og ønske om å sitte ute, ble dette bekreftet på melding. Når vi kom dit så hevdet restauranten at de ikke hadde bordplass-bestillinger ute. Dette var meget uheldig for oss at vi ble vist til et bord inne med tilhørende støy, da to av familiemedlemmene har vansker med hørselen.

Melding funksjonen deres ved bestillinger fungerer dårlig, og bekrefter bestillingen uten å evt ha lest det kunden ønsker.

Ellers var det god mat.

Takk, ElaineK1106
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Maten var bra, men ikke så mye mer. Vi hadde bestilt bord, så da fikk vi ikke sitte ute i sola men inne i passasjen mot kjøkkenet! Flere som kom samtidig med oss og ikke hadde bestilt, fikk bord ute mens vi fikk beskjed om at vi ikke kunne flytte ut pga korona. Det blir lenge til jeg kommer hit igjen.

Takk, ThorineN
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært her to ganger, begge ganger med familien, inkludert små barn - det er noe her for alle. Stor meny og alt vi har prøvd har vært veldig godt. Anbefaler spesielt pad thai, satay-kyllingen og thai salat med entrecôte. Ikke de laveste prisene, men det er mye mat. Det rekker med en hovedrett for å bli mett.

Takk, Cecilie75

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!