“Helt topp!”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Bra atmosfære inne i restauranten. Har vært her flere ganger og maten er alltid upåklagelig. Anbefales alle som er i Fredrikstad

Takk, 22akselw

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Var der med to venner, jeg spiste en rød curry rett med kylling, mens vennene mine delte en crispy duck. Alle var positivt overrasket over måltidet. Ølen var litt dyr, men er det man må forvente på restaurant idag. Det var fullt i restauranten inne og ute, var ganske varmt sola skinte gradestokken visste 25 °C klokka 19. Var varmt å da sitte inne, men med den gode stemningen og servicen hadde ikke det så mye å si før mat og dessert var spist opp. Dette er et sted jeg vil anbefale å spise

Takk, mariusa681
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 stk og delte flere forretter og noen hovedretter. Alle rettene var skikkelig smakfulle og delikate. Og dessertene var helt magiske! I tillegg var servicen super.

Takk, victoriaask93
Anmeldt 10. juli 2021

Koselig sted, men kaotisk service.
Vi hadde booket bord, og fikk god plassering. Problemet var at de aldri kom med menyene, brukte lang tid på å innheten bestillingen og enda lengre tid på å levere maten. Over 60 min etter at bestillingen ble tatt. Ingenting galt med maten, men den hadde ikke mye smak. Kommer ikke tilbake med det første.

Takk, 9naCath
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Ved bestilling av bordplass for 8 personer og ønske om å sitte ute, ble dette bekreftet på melding. Når vi kom dit så hevdet restauranten at de ikke hadde bordplass-bestillinger ute. Dette var meget uheldig for oss at vi ble vist til et bord inne med tilhørende støy, da to av familiemedlemmene har vansker med hørselen.

Melding funksjonen deres ved bestillinger fungerer dårlig, og bekrefter bestillingen uten å evt ha lest det kunden ønsker.

Ellers var det god mat.

Takk, ElaineK1106

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!