“Bør besøkes !”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

God G&T, god vin og meget god mat. Hjelpsom og trivelig service ( litt treg start, men tok seg opp) Helt klart ev av våre favoritt Thai -restauranter i Norge. :-)

Takk, 408asgeirs

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Meget god thaimat i trivelige omgivelser og god service. Oppmerksomme servitører. Gode porsjoner. Fin beliggenhet.

Takk, Balbergramp
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Nydelige vårruller og utsøkt crispy duck. Vi kommer tilbake og anbefaler denne til alle som er glad i god og litt spicy mat

Takk, Arne O
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Bra atmosfære inne i restauranten. Har vært her flere ganger og maten er alltid upåklagelig. Anbefales alle som er i Fredrikstad

Takk, 22akselw
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Var der med to venner, jeg spiste en rød curry rett med kylling, mens vennene mine delte en crispy duck. Alle var positivt overrasket over måltidet. Ølen var litt dyr, men er det man må forvente på restaurant idag. Det var fullt i restauranten inne og ute, var ganske varmt sola skinte gradestokken visste 25 °C klokka 19. Var varmt å da sitte inne, men med den gode stemningen og servicen hadde ikke det så mye å si før mat og dessert var spist opp. Dette er et sted jeg vil anbefale å spise

Takk, mariusa681

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!