“Anbefales”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

God service, nydelig mat, flott sted. Selv barnematen var god og nydelig dandert. Vi var 3 generasjoner fra 5 til 81 og alle var fornøyde

Takk, GrandTour210015

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, men de har en del å hente på service. Vi ventet lenge før servitøren kom til bordet for bestilling av bådeat og drikke, og vi fikk vinen etter maten til både forrett og hovedrett.

Takk, rolfo15
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

God G&T, god vin og meget god mat. Hjelpsom og trivelig service ( litt treg start, men tok seg opp) Helt klart ev av våre favoritt Thai -restauranter i Norge. :-)

Takk, 408asgeirs
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Meget god thaimat i trivelige omgivelser og god service. Oppmerksomme servitører. Gode porsjoner. Fin beliggenhet.

Takk, Balbergramp
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Nydelige vårruller og utsøkt crispy duck. Vi kommer tilbake og anbefaler denne til alle som er glad i god og litt spicy mat

Takk, Arne O

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!