“Nydelig mat som alltid 😍”
Anmeldelse av Thai Market

Thai Market
Vurdert som nr. 5 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Dette er og bli favoritt restauranten til familien. Mange gode smaker, friske grønnsaker, godt utvalg i retter - noe for både liten og stor. Helt topp

Takk, Linn L

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

God service og nydelig mat. Thaimat i en klasse for seg. Fine lokaler og god atmosfære .Anbefales! Vi kommer til å besøke restauranten flere ganger

Takk, 861lenev
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

God service, nydelig mat, flott sted. Selv barnematen var god og nydelig dandert. Vi var 3 generasjoner fra 5 til 81 og alle var fornøyde

Takk, GrandTour210015
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, men de har en del å hente på service. Vi ventet lenge før servitøren kom til bordet for bestilling av bådeat og drikke, og vi fikk vinen etter maten til både forrett og hovedrett.

Takk, rolfo15
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

God G&T, god vin og meget god mat. Hjelpsom og trivelig service ( litt treg start, men tok seg opp) Helt klart ev av våre favoritt Thai -restauranter i Norge. :-)

Takk, 408asgeirs

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!