“Verste restaurantopplevelse på 50 år!!!!! Skygg unna!”
Anmeldelse av Thai Market

Thai Market
Vurdert som nr. 5 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Så uprofesjonelt som overhodet mulig er! Lang ventetid, feil tillagede drinker (beklager, ny bartender) sen levering, servering til forskjellige tidspunkter, uinteresserte ansatte og feil regning der halvparten av beløpet måtte returneres til oss. Laaaaang ventetid og vi måtte mase for å få det vi skulle ha, på tross av avtaler med serveringspersonell. Ett pluss: maten smakte godt! Drar du hit må du regne med å sette av mange timer, både for at de skal ta bestilling, komme med mat, med drikke, gjerne servert samtidig da, og helst riktig regning som det ikke tar en halv time å rette opp i. Skammelig!!

1  Takk, Gourmetkjenner

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Beste i byen! Veldig god mat og service. Stillig restaurant med hyggelig atmosfære og musikken er noe av det beste.Bra jobbet

Takk, Fanakus
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Hver eneste gang, også denne gang. Utmerket service, også som alltid. Observante men ikke påtrengende servitører.

Takk, bjarteflemmen
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Dette er og bli favoritt restauranten til familien. Mange gode smaker, friske grønnsaker, godt utvalg i retter - noe for både liten og stor. Helt topp

Takk, Linn L
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

God service og nydelig mat. Thaimat i en klasse for seg. Fine lokaler og god atmosfære .Anbefales! Vi kommer til å besøke restauranten flere ganger

Takk, 861lenev

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!