“Fantastisk mat, atmosfære og personale!”
Anmeldelse av Thai Market

Thai Market
Vurdert som nr. 5 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Alltid like fornøyd med Thai Market! Fantastisk mat, herlig stemning og hyggelig personale. Vi har vært der mange ganger og kommer tilbake!

Takk, HanneKVH

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord til kl 19, fikk ikke bordet før 19:30. måtte stå inne og vente på bordet. Dårlig når man har bestilt bord på forhånd. Ellers god mat

Takk, 862fridaf
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte moscow mule og to forskjellige wok-retter. Maten smakte kjempegodt, med mørt kjøtt og crispy grønnsaker. Cocktailen passet veldig godt til. Alt i alt nydelig mat og god service. Flott interiør og stemning. Anbefales!

Takk, Discover51268302263
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Anbefales. Spiste tempura fritert fisk og satay kylling til forrett. Hyggelig og oppmerksomme servitører

Takk, Desba
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Så uprofesjonelt som overhodet mulig er! Lang ventetid, feil tillagede drinker (beklager, ny bartender) sen levering, servering til forskjellige tidspunkter, uinteresserte ansatte og feil regning der halvparten av beløpet måtte returneres til oss. Laaaaang ventetid og vi måtte mase for å få det vi skulle ha, på tross av avtaler med serveringspersonell. Ett pluss: maten smakte godt! Drar du hit må du regne med å sette av mange timer, både for at de skal ta bestilling, komme med mat, med drikke, gjerne servert samtidig da, og helst riktig regning som det ikke tar en halv time å rette opp i. Skammelig!!

1  Takk, Gourmetkjenner

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!