“Kommer tilbake”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

God mat, med ferske grønnsaker i mange forskjellige farger. Green curry ble dessverre i noe sterkeste laget for hun som bestilte det. Harmonisk behagelig miljø og hyggelige serviceinnstilte ansatte. Kommer definitivt tilbake.

Takk, karolinel520

Anmeldt 13. august 2021

Vil takke for god service! Var der og feiret 30 års dagen til datteren min. Ba om pynting av bordet, men de ringte opp og sa de ikke hadde pynt, men om vi tok med skulle de pynte for oss! Dessverre ringte jeg tilbake så sent at jeg ikke rakk å få til dette! Da vi kom var bordet pyntet med orkideer og maten var også pyntet ekstra! Tusen takk for dette! Maten var nydelig og vi fikk god service hele tiden!
Det eneste vi kunne ønske oss var at musikken hadde vært litt lavere, slik at det hadde vært lettere å prate med alle gjestene.

Takk, Kristin Victori... Ø
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Noen av servitørene virket uinteressert når dem tok i mot bestillingen. Savnet noen ingredienser i maten som som sto i menyen men ikke var der. Koselig atmosfære i restauranten

Takk, 167hegej
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Flott atmosfære og god meny. Nydelige vårruller. Flinke servitører. Veldig fint inne. Her må man bestille bord, det er ofte fult. Anbefales

Takk, monikao493
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Alltid like fornøyd med Thai Market! Fantastisk mat, herlig stemning og hyggelig personale. Vi har vært der mange ganger og kommer tilbake!

Takk, HanneKVH

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!