“Upåklagelig service”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste her en lørdag kveld i august, og til tross for mye mennesker, var servicen helt upåklagelig! Og maten var utrolig god som alltid :)

Takk, victoriaask93

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

.Vi var et selskap på 5 personer. Rask og hyggelig service og maten er alltid deilig her. Vi kommer mer enn gjerne tilbake.

Takk, butternutt25
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Nydelige smaker og delikat servert. Veldig god service og fine lokaler. Er du glad i Thai mat anbefales Thai market på det sterkeste!

Takk, Chri-2021
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

God mat, med ferske grønnsaker i mange forskjellige farger. Green curry ble dessverre i noe sterkeste laget for hun som bestilte det. Harmonisk behagelig miljø og hyggelige serviceinnstilte ansatte. Kommer definitivt tilbake.

Takk, karolinel520
Anmeldt 13. august 2021

Vil takke for god service! Var der og feiret 30 års dagen til datteren min. Ba om pynting av bordet, men de ringte opp og sa de ikke hadde pynt, men om vi tok med skulle de pynte for oss! Dessverre ringte jeg tilbake så sent at jeg ikke rakk å få til dette! Da vi kom var bordet pyntet med orkideer og maten var også pyntet ekstra! Tusen takk for dette! Maten var nydelig og vi fikk god service hele tiden!
Det eneste vi kunne ønske oss var at musikken hadde vært litt lavere, slik at det hadde vært lettere å prate med alle gjestene.

Takk, Kristin Victori... Ø

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!