“Kokt and istedenfor crispy duck”
Anmeldelse av Thai Market

Thai Market
Vurdert som nr. 5 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2021

Vi bestilte crispy duck og når vi fikk den var alt av skinn bløtt og seigt. Ingen ting av anden var crispy. For 600kr forventer vi litt mer enn «kokt» and når vi selv lager crispy duck hjemme for 100-200kr… dårlig servise når vi prøvde å klage

Takk, Kristina S

Anmeldt 2. september 2021

Mange retter å velge mellom. Både forrett, hovedrett og dessert smakte fantastisk. Hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere:)

Dato for besøk: september 2021
Takk, janandreo
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste her en lørdag kveld i august, og til tross for mye mennesker, var servicen helt upåklagelig! Og maten var utrolig god som alltid :)

Takk, victoriaask93
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

.Vi var et selskap på 5 personer. Rask og hyggelig service og maten er alltid deilig her. Vi kommer mer enn gjerne tilbake.

Takk, butternutt25
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Nydelige smaker og delikat servert. Veldig god service og fine lokaler. Er du glad i Thai mat anbefales Thai market på det sterkeste!

Takk, Chri-2021

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!