“Skuffende”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

For den som kjenner til mat av god kvalitet og som forventer gode smaksopplevelser - Styr unna Thai Market. Maten her er dyr, nokså smakløs med billige ingredienser.
Servicen var elendig hos en av servitørene da vi ble nektet å bestille 3 retters da hun mente vi måtte vente med å bestille dessert siden det var så mange kunder som ikke orket dessert. Etter å ha spist forrett og hovedrett forsøkte vi 3 ganger å bestille dessert igjen før servitøren omsider fikk registrert bestillingen. At dette stedet har fått gode anmeldelser er et stort under for oss. Kanskje det er det moderne interiøret og den høye (stressende) hippe musikken som drar opp snitten - for maten er det ikke.

Dato for besøk: september 2021
Takk, VEBE77

Anmeldt 4. september 2021

Vi bestilte crispy duck og når vi fikk den var alt av skinn bløtt og seigt. Ingen ting av anden var crispy. For 600kr forventer vi litt mer enn «kokt» and når vi selv lager crispy duck hjemme for 100-200kr… dårlig servise når vi prøvde å klage

Takk, Kristina S
Anmeldt 2. september 2021

Mange retter å velge mellom. Både forrett, hovedrett og dessert smakte fantastisk. Hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere:)

Dato for besøk: september 2021
Takk, janandreo
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste her en lørdag kveld i august, og til tross for mye mennesker, var servicen helt upåklagelig! Og maten var utrolig god som alltid :)

Takk, victoriaask93
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

.Vi var et selskap på 5 personer. Rask og hyggelig service og maten er alltid deilig her. Vi kommer mer enn gjerne tilbake.

Takk, butternutt25

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!