“God mat, men dårlig service”
Anmeldelse av Thai Market

Thai Market
Vurdert som nr. 5 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. september 2021

Når vi hadde satt oss til bords så tok det ca 13.min før servitøren kom for å ta en bestilling på drikke og gi oss menyene. Når drikken kom, så hadde hun glemt den ene drikken, men forsvant og vi måtte få tak i en av de andre servitørene for å få drikke. Scampi til forrett var nydelig, men det er sausen som gjør den store IT faktoren på denne retten, sterk, smaksrik og nydelig. Crispy Duck til hovedrett var ikke feil, nydelig kjøtt, og gode sauser også her.
God mat, men dårlig service. Servitøren hadde heller ingen anbefalinger eller noe entusiasme over det hun drev med.

1  Takk, LeneT30

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

For den som kjenner til mat av god kvalitet og som forventer gode smaksopplevelser - Styr unna Thai Market. Maten her er dyr, nokså smakløs med billige ingredienser.
Servicen var elendig hos en av servitørene da vi ble nektet å bestille 3 retters da hun mente vi måtte vente med å bestille dessert siden det var så mange kunder som ikke orket dessert. Etter å ha spist forrett og hovedrett forsøkte vi 3 ganger å bestille dessert igjen før servitøren omsider fikk registrert bestillingen. At dette stedet har fått gode anmeldelser er et stort under for oss. Kanskje det er det moderne interiøret og den høye (stressende) hippe musikken som drar opp snitten - for maten er det ikke.

Takk, VEBE77
Anmeldt 4. september 2021

Vi bestilte crispy duck og når vi fikk den var alt av skinn bløtt og seigt. Ingen ting av anden var crispy. For 600kr forventer vi litt mer enn «kokt» and når vi selv lager crispy duck hjemme for 100-200kr… dårlig servise når vi prøvde å klage

Takk, Kristina S
Anmeldt 2. september 2021

Mange retter å velge mellom. Både forrett, hovedrett og dessert smakte fantastisk. Hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere:)

Takk, janandreo
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste her en lørdag kveld i august, og til tross for mye mennesker, var servicen helt upåklagelig! Og maten var utrolig god som alltid :)

Takk, victoriaask93

Reisende som så på Thai Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Thai Market? Del dine erfaringer!