“Hyggelig sted, god mat!”
Anmeldelse av Restaurant hosMartin

Restaurant hosMartin
Vurdert som nr. 15 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Velkommen til restaurant Hos Martin, restauranten som serverer typisk danske retter på dansk vis. Her får du danske «smørrebrød» til lunsj, eller hva med god gammeldags dansk husmannskost til middag? Restaurant Hos Martin har blitt svært populær på relativ kort tid, og tilbakemeldinger fra publikum om god mat, hyggelig personale og god stemning gjør oss veldig stolte og ydmyke.
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj her, valgte et smørbrød med roastbeef. God pris og mye for pengene, smakte virkelig bra.

Takk, Thomas W

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hvert år pleier vi å feriere to uker i Danmark, siden tingenes tilstand er som de er så ble vi enige om å ha en Dansk dag med både lunsj og middag på Hos Martin.

Det var en fantastisk opplevelse, både med tanke på maten og atmosfæren. Store deilige porsjoner, nydelige råvarer og en super service.
Hos Martin anbefales på det sterkeste!
Det er dejlig å være norsk, Hos Martin

Takk, 947olemartinl
Anmeldt 18. juni 2020

Fantastisk god mat! Vi tok en planke med danske småretter til forrett og selvsagt stjerneskudd til hovedrett. Store gode porsjoner som gjorde at vi begg gikk ut veldig mette og gode. Og ikke minst fornøyd over maten. Vertskapet som var eierne var meget hyggelige og serviceminded. Topp service. Absolutt verdt å ta en liten gåtur ut av sentrum for å besøke denne restauranten.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Gigantab2011
Anmeldt 21. mai 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger litt bortgjemt, og det er desverre derfor fort gjort å glemme at den er et alternativ blant de mange spisestedene i Fredrikstad... med mindre du har vært der å spist.. da vil du tilbake.

Maten er ekstremt bra med hyggelig og fin servering. Anbefales på det sterkeste for en fin lunsj eller brunsj på en søndag eller helligdag

De har også bakevarer og vaniljestangen deres må være den beste i Fredrikstad!

Godt utvalg fra en spennede meny. Kan ikke annet enn å anbefale alle et besøk her

Dato for besøk: mai 2020
Takk, tomarild74
Anmeldt 28. februar 2020

Vi skulle ta en buffe som alltid pleier å være deilig men det ble platte pga den ene ville ha den nydelige leverposteien og den andre ville ha de gode rekene + litt sild. Enormt bra. Gleder meg til neste gang.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Inspiration451249

Reisende som så på Restaurant hosMartin, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant hosMartin? Del dine erfaringer!