“God mat til veldig hyggelige priser.”
Anmeldelse av Restaurant hosMartin

Restaurant hosMartin
Vurdert som nr. 15 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Velkommen til restaurant Hos Martin, restauranten som serverer typisk danske retter på dansk vis. Her får du danske «smørrebrød» til lunsj, eller hva med god gammeldags dansk husmannskost til middag? Restaurant Hos Martin har blitt svært populær på relativ kort tid, og tilbakemeldinger fra publikum om god mat, hyggelig personale og god stemning gjør oss veldig stolte og ydmyke.
Anmeldt 24. august 2020

Hadde gleden av å spise søndagsbuffet. Deilige danske retter, - dog ikke sild -, som ble servert av hyggelig betjening.

Kommer snart tilbake

Dato for besøk: august 2020
Takk, herm0dm

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Dette er en så dansk restaurant som den kan bli. Jeg spiste stjerneskudd, flyndre og laks med diverse tilbehør. Smakte riktig godt

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Terje J
Anmeldt 10. august 2020

Hos Martin er et hyggelig sted med en god atmosfære. Vi ble tatt imot av en smilende servitør, som ble vår servitør for kvelden. Menyen hadde ett stort utvalg av klassiske danske retter. Maten vår kom før noen av oss rakk å bli det minste utålmodige, og all mat kom samtidig. Det var utrolig god mat, og man får virkelig mye for pengene. I restauranten har de også brødsalg med et overraskende utvalg av brød og bakevarer. Vi kjøpte et dansk rugbrød med hjem som smakte helt fantastisk! Det er ikke tvil om at vi kommer tilbake for både mat og bakevarer!

Takk, gertruds57000
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj her, valgte et smørbrød med roastbeef. God pris og mye for pengene, smakte virkelig bra.

Takk, Thomas W
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hvert år pleier vi å feriere to uker i Danmark, siden tingenes tilstand er som de er så ble vi enige om å ha en Dansk dag med både lunsj og middag på Hos Martin.

Det var en fantastisk opplevelse, både med tanke på maten og atmosfæren. Store deilige porsjoner, nydelige råvarer og en super service.
Hos Martin anbefales på det sterkeste!
Det er dejlig å være norsk, Hos Martin

Takk, 947olemartinl

Reisende som så på Restaurant hosMartin, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant hosMartin? Del dine erfaringer!