“En stor skuffelse”
Anmeldelse av Restaurant hos Martin

Restaurant hos Martin
Vurdert som nr. 17 av 111 Restauranter i Fredrikstad
Prisklasse: kr 60 - kr 400
Beskrivelse: Velkommen til restaurant Hos Martin, restauranten som serverer typisk danske retter på dansk vis. Her får du danske «smørrebrød» til lunsj, eller hva med god gammeldags dansk husmannskost til middag? Restaurant Hos Martin har blitt svært populær på relativ kort tid, og tilbakemeldinger fra publikum om god mat, hyggelig personale og god stemning gjør oss veldig stolte og ydmyke.
Anmeldt 24. mai 2023 via mobile enheter

I bestilte bord for buffet til 17 mai, senere fikk vi beskjed om at det var smørbrødbuffet. Den var en skuffelse. Hadde inntrykk av at det var industrimat som ble servert.
Vi spiste to smørbrød,som de fleste, og det kostet 500 kroner, en ublid pris. Det var også satt frem forskjellig sild , men her ble det tomt fort.
Restauranten var helt full , og man skulle ha flere bordsetninger. Men det ble for mye å gjøre for de ansatte, fatene ble fort tomme og det tok tid før de ble fylt opp igjen.
Vi hadde med hele familien , og alle var skuffet over kvaliteten på maten.
Vi velger et annet alternativ neste år.

Takk, Terje J

Anmeldt 19. mai 2023 via mobile enheter

Vi valgte lunsj her på 17 Mai og det angret vi ikke på. Her var ekte Danske smørrebrød, sild og gode bakverk. Når eier også er Dansk og blid er det som å være på ferie i Danmark. Maten, servicen og stemningen var helt super. Vi kommer ganske snart tilbake.

Takk, BaGjelsvik

NÅ IKKE MYE Å VELGE I AV PÅLEG PÅ KROSANG I UTSTILLINGEN FÅR SAMBOER
KAFFEN DÅRLIGERE SVAK
LEVERPOSTEI MED DIVERSE TILBEHØR PÅ EN PLANKE MED NOEN BITER BRØD
Å SMØR KLUMP ALT VÆR FOR SEG
UMULIG Å FÅ SPIST UTEN MYE SØL Å IKKE GODT NOK TIL DEN PRISEN 175 KR.
HVORFÅR IKKE PÅ SKIVA ?
Å FIKK IKKE DERES EGET ALKOHOLFRIE ØL
DA DEM ROTET BORT NØKELEN TIL FATET
NEI KORT SAKT ELENDIG ALDRIG MERE HIT! MULIG JEG GIR DEM EN SJANSJE TIL ??
MED VENNLIG HILSEN
DAVID MELBY
PS.BEKLAGER EVENTUELE SKRIVE FEIL HAR LESE SKRIVE VANSKER

Takk, David M
Anmeldt 7. april 2023

Meget god mat til en billig penge . Vi hvor her i påsken å spiste og koste oss . Meget høffelig betjening

Dato for besøk: april 2023
1  Takk, Espen A
Anmeldt 12. mars 2023 via mobile enheter

En kaffe med noe å bite i anbefales. Gode bakervarer til frokost og kaffe. Anbefales til venner og familie. Fast gjest er ingen fare.

Dato for besøk: mars 2023
1  Takk, jann924

Reisende som så på Restaurant hos Martin, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant hos Martin? Del dine erfaringer!