“Noe av det beste i Fredrikstd”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Etter 4 uker ferie i Norge har det blitt noen måltider på diverse restauranter. Mezzo & grill ble foreslått da vi så anmeldelse i avisa.
Vi bestilte tapas, harem og kylling, pluss cheesecake til dessert. Maten smakte nydelig. Vi elsket det og kommer garantert tilbake;)

1  Takk, arildth

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Beste sommerdrink i byen med knust is iskald, frisk frukt. Anbefaler for alle ☀️frosne favoritt

1  Takk, 536tomasv
Anmeldt 6. juli 2020

Spise nydelig typisk tapas til forrett og scampi. Så mange gode smaker. Og jeg har aldri smakt så god scampi. Alt var helt utrolig godt. Rom steak til hovedrett smeltet i munnen. Den var sinnsykt god. En veldig god opplevelse hvor alt klaffet. Hyggelig sted, bra service og enestående mat! Gleder meg til neste besøk.

Takk, S_K1673
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Flott restaurant med fine tyrkiske/middelhavs retter som smaker fantastisk. Hyggelige og trivelige servitører, og veldig fine omgivelser. Anbefales, kommer garantert tilbake

Takk, elisenygaard
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Koselig plass, god mat med rause porsjoner. Kjempe hyggelig betjening.
Også gode priser sammenlignet med tilsvarende plasser

Takk, 796andersv

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!