“God mat”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Var god mat og mye spennende smaker. Eneste var desserten, den var ikke noe favoritt. Vaniljeis med mozzarella, ble litt tørr og seig.

Takk, Kåre Ola D

Anmeldt 17. juli 2020

Spiste her med venner og barna våres, kjempe god mat som passer for både store og små. Og ikke minst super service i en hyggelig atmosfære

Takk, H3270FAren_ee
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig hyggelig atmosfære og nydelig mat. Veldig god service, høy kunnskap. Dyktige folk på grillen.

Takk, 666stineh
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Etter 4 uker ferie i Norge har det blitt noen måltider på diverse restauranter. Mezzo & grill ble foreslått da vi så anmeldelse i avisa.
Vi bestilte tapas, harem og kylling, pluss cheesecake til dessert. Maten smakte nydelig. Vi elsket det og kommer garantert tilbake;)

1  Takk, arildth
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Beste sommerdrink i byen med knust is iskald, frisk frukt. Anbefaler for alle ☀️frosne favoritt

1  Takk, 536tomasv

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!