“Overraskende god”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Vurdert som nr. 1 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd. Alt fra mat til service var en veldig positiv oplevelse. Spiste noen tapas retter og dessert. (Hadde ikke lest noe her på forhånd nettopp sett noen reviews som klager på dårlig og null service. Dette opplevde ikke vi i det heletatt.)

1  Takk, JeaBlo

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og ypperlig service! Alltid blir møt met et smil. Anbefales virkelig! Dolma smaker helt nydelig!

2  Takk, snehvit_v
Anmeldt 19. juli 2020

Flott sted.hyggelig persjonel .maten gir ikke smaken eller den tyrkiske opplevelsen!!
Sikkert bra for noen som har opplevd tyrkisk mat i turist byene.

Takk, zanyarz
mezzogrill, Marketing på Mezzo & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre! Vi prøver å gjøre vårt beste for å gi kundene våre en god opplevelse. Og vi håper at vi kan gi den opplevelsen som dere forventet neste gang når dere er her!

Hilsen
Mezzo & Grill

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Var god mat og mye spennende smaker. Eneste var desserten, den var ikke noe favoritt. Vaniljeis med mozzarella, ble litt tørr og seig.

Takk, Kåre Ola D
Anmeldt 17. juli 2020

Spiste her med venner og barna våres, kjempe god mat som passer for både store og små. Og ikke minst super service i en hyggelig atmosfære

Takk, H3270FAren_ee

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!