“Veldig god mat og service”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en utrolig god matopplevelse, og veldig hyggelig personale Vi spiste både forrett (tapasretter), hovedretter og dessert, og både vi voksne og ungdommene var veldig fornøyde. Anbefaler denne restauranten

Takk, grodv

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra mat! Best i Fredrikstad! Hyggelig betjening! Anbefales! Tapasretter som forrett, lammeskank!!

Takk, 865kjellv
Anmeldt 22. juli 2020

Jeg har vært her mange ganger med mine barn og spist lunsj. Det er helt fantastisk mat og service. Vi kommer definitivt tilbake

Takk, Laura M
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd. Alt fra mat til service var en veldig positiv oplevelse. Spiste noen tapas retter og dessert. (Hadde ikke lest noe her på forhånd nettopp sett noen reviews som klager på dårlig og null service. Dette opplevde ikke vi i det heletatt.)

1  Takk, JeaBlo
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og ypperlig service! Alltid blir møt met et smil. Anbefales virkelig! Dolma smaker helt nydelig!

1  Takk, snehvit_v

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!