“Helt topp”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 3 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 1. august 2020

Jeg var her å feiret bursdagen til min datter, vi hadde tyrkisk tapas til forrett og kyllingfilet med pepper saus til hovedrett. Maten smakte himmelsk og servicen var topp. Anbefales på det sterkeste

Takk, sabahs913

Anmeldt 1. august 2020

Vi bestilte takeaway til et utdrikningslag, der det var mye forskjellig bestilt. Kjempegodt alt sammen, både til middag og nattmat! Skikkelig god mat❤️

Takk, MariaT8015
Anmeldt 1. august 2020

Vil absolutt anbefale Mezzo på det varmeste. Hyggelig personale, god mat og gode priser :-) Kommer garantert tilbake hit!

Takk, 703heidij
Anmeldt 29. juli 2020

I denne omgangen bestilte jeg takeaway tapas. Porsjonen er beregnet til to personer. Derfor er det mye mat til en fornuftig pris! Har testet ut flere retter fra menyen og det skuffer aldri. Ville absolutt anbefalt å ta turen innom

Takk, Adventurer441852
Anmeldt 28. juli 2020

Bestilte tapas til takeaway for endte gang, denne gangen for et utdrikningslag, maten var supergod som alltid!

Takk, christine_J8407NY

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!