“Utdrikningslag”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 3 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte mat når vi hadde utdrikningslag maten var super god og alle var veldig fornøyde.
Det var flere som ikke skulle ha kjøtt og melk blant annet og menyen er veldig lett å bestille for også dette. Masse gode smaker og masse mat mat for pengene ❤️

Takk, madeleineh174

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

En kulinarisk opplevelse! Maten smaker utsøkt. Bestilte beyti sarma for endte gang, og har rukket å ha blitt en favoritt hos meg. Rettene er lagt opp på den delikat og moderne måte. Anbefales på det varmeste.

Takk, 763michaelah
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Mezzo &Grill er en av Fredrikstads beste resturantene, der møter du med forskjellige slags mat og får den beste smaken i munnen din. Anbefaler sterkt til å ta en tur innom for å oppleve noe helt nytt. Jeg har spist grill miks og jeg likte den

Takk, Ronia2244
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste mixgrill med kald og varme retter. Nydelig balanserte smaker, gode krydder i de ulike rettene og veldig lekker presentasjon! Desserten var søt og god. Akkuratt passe mengde mat å dele på 2 pers. Vi vil gjerne tilbake og ta med andre vennepar hit! Kjempefornøyd :) terningkast 6

Takk, reikimette
Anmeldt 2. august 2020

Mye forskjellig og bra forretter og hovedretter. Like god hver gang. Anbefaler sterkt å ta turen og prøve!

Takk, HazhirAlipoor

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!