“Perfekt tyrkisk”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 6. august 2020

Ønsker du ordentlig tyrkisk mat går du hit. Gode smaker, god service og fin atmosfære. Kan absolutt anbefales

Takk, SigridO33

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Etter å ha lese gode anmeldelser besøkte vi denne restauranten. Forstår nå at det ikke alltid stemmer. Maten smakte veldig lite. Aldri igjen!

Takk, eeva4897
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelige ansatte!
Her er det god stemning og fint å ta med vennegjengen, familien eller kjæresten.

Takk, nora_308
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Her er maten utrolig god. Lammeskanken er noe og anbefale for den er mør og god.
Som sakt om du ønsker deilig tyrkisk mat dra hitt hvor en blir møtt av koselige ansatte som alltid har et smil på lur
Blir flere turer hit

Takk, arnehenrikn
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte mat når vi hadde utdrikningslag maten var super god og alle var veldig fornøyde.
Det var flere som ikke skulle ha kjøtt og melk blant annet og menyen er veldig lett å bestille for også dette. Masse gode smaker og masse mat mat for pengene ❤️

Takk, madeleineh174

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!