“Vært innom denne restauranten”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 3 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Vært innom denne restauranten flere ganger og prøvd forskjellige smaker fra menyen. Smaken er ubeskrivelig, dette anbefales på det sterkeste.

Takk, aronnnnnnn

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Til og med take away maten ser nydelig ut, og det smakte ennå bedre
Både maten og servicen var rett å slett amazing. Anbefales på det sterkeste om du vil spise sykt god mat hjemme også en kveld

Takk, 171alevk
Anmeldt 7. august 2020

Det er alltid bra service og god mat, anbefales på det sterkeste. Prøv gjerne biff til hovedrett, og künefe til dessert

Takk, honara43
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Det er sjelden jeg gidder å skrive anmeldelse , men denne opplevelsen unner jeg ingen. Hadde forventet noe helt annet. Dårlig mat! Virker veldig useriøst..

1  Takk, marcelinaotylia
Anmeldt 6. august 2020

Utrolig god service, lyst og rent lokale, maten var helt unik og noe av det bedre jeg har smakt i Fredrikstad på lang tid.

Takk, AndreaS7714XV

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!